Wednesday, June 10, 2009

what i spend

malam tadi pegi TNB.dpt $$$$ for SPM.sebelum duit expired, plan nk beli jam baru.


so, plan dgn hazirah nk pegi sunway cari jam.last minute die kate x blyh coz nk kene pegi beli baju raye.nasib baik aween ade.yeay!!!walaupun aween puase..n nasib baik durrah free hari nie

gile susah nk cari jam.bayak yg stainless steel pnye.n qla nk yg leather.
**pity me x blyh pkai besi2 nie=(=(=(=(
sampaikn kedai fossil tu ktorg masuk 2 kali.tp x beli pon.sian je kat abang yg jage tu.***bak kate aween,biar deorg ade keje skit


taste jam yg qla nk

>>>leather
>>rectangle(x suke bulat!!)
>>black!!white can be consider


dari pkl 11 smpai pkl 2,cari jam je.hmpir sume kedai jam dh masuk.including Bonia!!malu je masuk kedai "org tue".nie durrah pnye pasal la nie.die yg smgt suruh try tgk kat bonia.huh..

imagine this.klo org tnye kite


X:jam awak brand ape?
Y:bonia.

duhhh.msti org x percaye.i mean age mcm kite nie mn ssuai pki bonia.sure die ingt pinjam mak pnye or wht kn??

almost giveup.org yg x puase pon dh penat.nie kn aween yg puase.

ttbe nmpk satu kedai jam.x la grand sgt.tp ktorg masuk jgk coz nmpk Guess's poster.so nk tgk la jam die yg real.

MENGHAMPAKAN



then bile nk keluar,salesgirl tu tnye la nk cari ape.cakap23456..


haaaaaaa........






ade " 5 finale" yg qla suke.gile ssh nk pilih.durrah plk tgh lunch time tu.kene bwat decision wthout durrah.so lepas "reject session".
finally





benda lain yg sempat di "kidnap"





barang lain>>

1)hazirah's bday prsent

2)deyla's n fatin abel's present

3)tshirt irfan(nie yg ssh jalan dgn bdk.ade je yg jadi mangse)

4)aween's starbck choc ape ntah.for her bukak puase aka her treat sbb teman qla n layan my kerenah.TQ

5)izzan's robot.x berbaloi btl beli robot.bkn blyh bwat ape pon.nie yg pelik org lelaki nie.


pemandangan lps shopping

sampingan.qla n durrah park sebelah2.x plan pon k!!!x sengaja





ps>>NINIE.ktorg nmpk jam DKNY ninie!!ade gak tertarik ngn 1 DKNY nie.xpela.x nk same ngn ninie.ceyh;D

ps>>x suke shpping time school hols.gile rmai "budak skola yg nth pape".ewww. aween slalu ckp camni klo nmpk "budak2" tu "pegi la belajar,spm berape bln je lagi "

ps>>fariz.padini sale tu dh x de.br plan nk beli lagi satu slack.='(


8 comments:

  1. eh eh ade hadiah utk ak ke??????????????????????

    ReplyDelete
  2. haha, mmg la qila, padini sampai 7 je.
    lain kali tnye dlu **hehe

    btw, gla byk shpping!
    sales kt mne lg hah ? haha

    ReplyDelete
  3. waa,DUETT!! mmm.. :))) huhu.. nice watch! hitam sangat good choice ok,sebab boley match.. :) tapi boley tak ninie pulak nak curi bag qila, please? cutie!! :D

    p/s : btul,mmg tak suke budak2 skola lepak kat mall tuh,macam takde kerja lain jer.. :p

    p/ss : lawak gle u punye dialong yang bonia tu.. hahahahah

    ReplyDelete
  4. woyt birthday present aku????
    hahahahaha...
    jus kiddin'!!

    ReplyDelete
  5. uih,,da shopping2 da dy..

    aku pOwn nak carik jam,,huhu

    ReplyDelete
  6. ala ala ala jeles tgok hbagg tuhh!!

    ReplyDelete