Saturday, September 3, 2011

Another one off (ii)


I knew this one beautiful,lovely girl ever since i was in the primary school.

She is not just my friend, but also my :

*Motivator
*Doctor love
*Fashion police
*Netball buddy
*Shopping buddy
*Gloria J. C partner
*Driver-when i dont feel like driving/takut
*diary-she knows soooo much about me, my life, love life.




She is Sharifah NurDurrah




Nanti insyaAllah kalau ada masa, duit lebih and sihat ktorg pergi sana okay. Visit awak sambil pergi consert The Script !

Selalu-selalu tau update dekat Fb.

Tak dapatlah awak nk hantar kita nanti and tak dapatlah awak nak jumpa Z dkt KLIA . Takpe nanti kita update awak pasal Z okay .

Sedihlah semua orang dah nk fly. Dah rasa macam orang besar.


Ini untuk awak Durrah :)





Goodbye : 1155,3rd Seprt 2011






No comments:

Post a Comment