Wednesday, May 13, 2009

back when i am stll a student

PROUDLY PRESENT MY BELOVED PRIMARY SCHOOL

SEK. KEB. SS 17 SJ

location: if u r frm subang parade...jalan terus je smpai jmpe U-turn besar..the schl is exactly on ur left=)



the bus stop..i hve kinda sweet memory happened there..awww!!


back to the old time...this place was one of the prohibited pace in the school..only prefects were allowed to be there during recess time(me!!)..sekarang..duhh... sape nk lalu,lalu la..
btw..i was the secretary of prefects..keje die best..qla kene sediakn weekly duty roster..deorg kene bertugas while me just kene tengok n check..good


this was my class back when im in standard 6..6 EMERALD ..tp skrng dh maju..ade projecter,kerusi pown dh plastic..
my place shld be somewhere there..yg penting HSM tetap ade!!


RECESS!!!
video
~~~korng still ingt lg time dulu2 kene hafal sifir???



below are pictures taken when we were at the pre-school.. dulu x de pown tadika dlm sekolah..sekarang ade plk..x ci!!

video
aha..this boy said to me this; "amek la lagi" ..die plk yg suruh ktorg amek pix die



video

video

zaman gaduh2 rebut barang...c how gentleman was that boy...


let them show u the right ways to brush ur teeth=)

video


masa ktorg kat sane...aween n aina "tipu" budak2 tu...diaorg kate yg ktorg nk amek gambar n nk masuk tv..TV3..rancangan BERSAMA KAMI..duhh...sure2 la bdk2 tu excitd..nampak je camera..mula la kluar perangai pelik masing2

then,we went to hazirah's house to try her new lift..YES..this is true..a lift in the house!!aween la yg plg semangat!!





b4 that,we went to SYED..tgh borak2 tu..suddnly nmpk van JPJ..omg...trus trfikir kene byr parking ke??duh..slalunye x pnh pown klo park kat stu kene bayar...tp ade machine tu??maksudnye???so rush la gy kat kereta ngn aween tgk ade saman ke x...dh la park jauh..aiyaa...nasib kami baek hari nie..ahaaa..no saman=)


last but not least..i think this is a "must have" picture for all P holder=)



6 comments:

  1. waduh,
    more pic about the lift please!
    *teruja nih

    btw,
    fariz slalu sgt pergi kat skool tuh
    after habes driving classs
    coz amek anak cikgu tuh..
    haha..

    ReplyDelete
  2. giler hott rumah ade lift huhu

    ReplyDelete
  3. huhu..
    cam best plak p skolah balik..
    n qla, u r so sweet..=]
    siyes, xbodek. haha

    ReplyDelete
  4. fariz:hmm i thnk the other pic tht we took at the lift was basicly just the same as yg dh ade kat atas nie..heehe

    iezy:aiyaa...blushing2..but u r much more sweeter la dear=)(not a bodek taw..sincere)

    ReplyDelete
  5. haah, hot gila rumah ada lift :D

    ReplyDelete
  6. gila segaaan aqilah letak gambar lif tu haiyaaa :P

    -hazirah

    ReplyDelete